
Jag tycker det är svårt att välja stil på matbord. Eftersom vi inte har haft mörka trägolv innan måste vi tänka lite nytt. Här är ett fint bord i ask/krom från ILVA
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
resor :: foto :: inredning :: husrenovering :: och tankebubblor om lite allt möjligt
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar