söndag 2 mars 2008

Matbord


Jag tycker det är svårt att välja stil på matbord. Eftersom vi inte har haft mörka trägolv innan måste vi tänka lite nytt. Här är ett fint bord i ask/krom från ILVA

Inga kommentarer: