Om vi ska ha ett mörkbrunt matbord kan jag tänka mig nån av dessa lampor från Potterybarn att hänga över, kanske två i rad.
lördag 8 mars 2008
Ovanför matbordet
Om vi ska ha ett mörkbrunt matbord kan jag tänka mig nån av dessa lampor från Potterybarn att hänga över, kanske två i rad.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar