Jag har varit länge på webben men är relativt ny i bloggsfären. Det finns så många kreativa människor! En jag hittade till idag har bloggen Room & serve. Väl värd ett besök.
söndag 9 mars 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
resor :: foto :: inredning :: husrenovering :: och tankebubblor om lite allt möjligt
Jag har varit länge på webben men är relativt ny i bloggsfären. Det finns så många kreativa människor! En jag hittade till idag har bloggen Room & serve. Väl värd ett besök.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar