Har snackat med banken och vårt upplägg inför husköp/försäljning av lägenhet verkar klockrent! Känns skönt. Nu kan vi börja planera på allvar :o) I helgen fortsätter vi med "fixning" av lägenheten med att måla resten av hallen och fixa med lister och välja ut golv och.... Hoppas på att hinna klart så att vi kan sälja den redan innan sommaren.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar