
Bild: Möblera
Min mormor köpte en gång på auktion ett gammalt skrivbord. Ett litet, nätt i mörkt trä (bild kommer senare). Det ska, tillsammans med väggfasta bokhyllor och sköna fåtöljer, stå i vårt efterlängtade bibliotek :o) Jag tänkte att denna stol kunde passa till...
tisdag 25 mars 2008
Sitt fint
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar