tisdag 25 mars 2008

Sitt fint


Bild: Möblera

Min mormor köpte en gång på auktion ett gammalt skrivbord. Ett litet, nätt i mörkt trä (bild kommer senare). Det ska, tillsammans med väggfasta bokhyllor och sköna fåtöljer, stå i vårt efterlängtade bibliotek :o) Jag tänkte att denna stol kunde passa till...

Inga kommentarer: