söndag 16 mars 2008

Kök, kök, kök...


Bild: Ballingslöv

Jag gillar dessa luckor i vitlaserd ek. Dock med andra handtag, tror jag. Beslut, beslut... Tur att vi har gott om tid på oss :o) Har i alla fall bestämt oss för ett vitt kök till vårt blivande mörka trägolv.

Inga kommentarer: