
Bild: Ballingslöv
Jag gillar dessa luckor i vitlaserd ek. Dock med andra handtag, tror jag. Beslut, beslut... Tur att vi har gott om tid på oss :o) Har i alla fall bestämt oss för ett vitt kök till vårt blivande mörka trägolv.
söndag 16 mars 2008
Kök, kök, kök...
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar