onsdag 19 mars 2008

Chinese Pharmacy Cabinet


Bild: Chinese Pharmacy Cabinet, Chista

Den här är helt underbar! Åh, vad den skulle passa i vårt blivande "bibliotek". Fler vackra möbler och saker finns på Chista
Ett bibliotek har jag drömt om länge och nu när vi flyttar till hus kommer vi äntligen att ha utrymme för det. Där ska vi ha väggfasta bokhyllor, runt bord omringat av fyra snygga skinnfåtöljer, lite vackra saker och massor av böcker. Vi är inte helt 100 på om biblioteket ska gå i mörk "engelsk" stil eller lite ljusare och modernare. Som sagt, många beslut... :o)

Inga kommentarer: