Vi ska satsa på en ny servis när vi flyttar. Denna vackra från Rörstrand är ju en klassiker. Kanske blir det den fast i vitt eller grått.
onsdag 5 mars 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
resor :: foto :: inredning :: husrenovering :: och tankebubblor om lite allt möjligt
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar