fredag 16 november 2007

I like...



Gillar New England-stilen. Bilden är från Lexington.

Braskamin


På övervåning ska vi fixa till den befintliga öppna spisen och nere ska vi installera en braskamin.

Vårt golv...


På bottenvåningen finns det ett STORT rum där ena delen är matplats, öppet mot köket och i andra änden ett "bibliotek" :o) I mitten är själva vardagsrummet. Vi planerar att ha mörka golv, valnöt eller mörk ek, och vita väggar.

Första inlägget...

Vi blir med hus nästa år och här kommer jag samla inspiration, idéer, ToDo-listor och allmänna tankar om vår kommande flytt och (stora) husrenovering :o)