fredag 16 november 2007

Vårt golv...


På bottenvåningen finns det ett STORT rum där ena delen är matplats, öppet mot köket och i andra änden ett "bibliotek" :o) I mitten är själva vardagsrummet. Vi planerar att ha mörka golv, valnöt eller mörk ek, och vita väggar.

Inga kommentarer: