fredag 16 november 2007
Vårt golv...
På bottenvåningen finns det ett STORT rum där ena delen är matplats, öppet mot köket och i andra änden ett "bibliotek" :o) I mitten är själva vardagsrummet. Vi planerar att ha mörka golv, valnöt eller mörk ek, och vita väggar.
Etiketter:
inspiration
Första inlägget...
Vi blir med hus nästa år och här kommer jag samla inspiration, idéer, ToDo-listor och allmänna tankar om vår kommande flytt och (stora) husrenovering :o)
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)


