Har aldrig gillat "klassiska" vitrinskåp men har nu fått dille på olika typer av skåp, gärna med glasdörrar... :o) Hittat till baazar.se alldeles nyss och fastnade direkt. De har såå mycket fina saker, bla dessa skåp.
måndag 7 april 2008
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)


