fredag 29 februari 2008

Feber


Hemma idag med våra tre små gryn som alla har hög feber (influensa). Tycker så synd om dom. Och inget födelsedagsfirande blir det imorgon heller... :o(

torsdag 28 februari 2008

Läsperiod


Är inne i en läsperiod och har flera böcker på gång. En av dem är "Tillsammans är man mindre ensam" av Anna Gevalda. En feel-good-bok som man blir glad av. I alla fall hittills, har hunnit läsa drygt hälften.

Bild från adlibris.se

Redan flyttat in...

Alltså, vi flyttar inte till vårt hus förrän i slutet av sommaren och renoveringen kör vi inte igång förrän efter årsskiftet men jag kan inte sluta tänka på det. Hur jag skulle vilja ha det, färger, stil, möbler, möblering, vilket kök, vilka badrum, vilka golv.... oändliga valmöjligheter och tusen beslut att fatta - men såå kul. Vi kommer få det så fint! Och stora ytor! Alla tre barn kan få eget rum. Åh, vad jag längtar.

tisdag 26 februari 2008

GRATTIS!


Blommor till vår underbara
son som fyller 6 år idag!

God natt!


Nu har jag kommit igång känner jag. Bloggen ska fyllas med inspiration inför vår stora husrenovering nästa år.

Hoppas att jag framöver kan släcka denna fina lampa när jag säger god natt :o)

Mysigt vardagsrum

Bild: potterybarn.com

Jag tänkte samla inspirationsbilder här inför vår renovering/inredning av vardagsrummet.

Soffor...


Bild: potterybarn.com
Det finns så många fina soffor. Just nu lockar denna.