Hemma idag med våra tre små gryn som alla har hög feber (influensa). Tycker så synd om dom. Och inget födelsedagsfirande blir det imorgon heller... :o(
fredag 29 februari 2008
torsdag 28 februari 2008
Redan flyttat in...
Alltså, vi flyttar inte till vårt hus förrän i slutet av sommaren och renoveringen kör vi inte igång förrän efter årsskiftet men jag kan inte sluta tänka på det. Hur jag skulle vilja ha det, färger, stil, möbler, möblering, vilket kök, vilka badrum, vilka golv.... oändliga valmöjligheter och tusen beslut att fatta - men såå kul. Vi kommer få det så fint! Och stora ytor! Alla tre barn kan få eget rum. Åh, vad jag längtar.
tisdag 26 februari 2008
Mysigt vardagsrum
Jag tänkte samla inspirationsbilder här inför vår renovering/inredning av vardagsrummet.
Etiketter:
inspiration,
vardagsrum
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)





