Alltså, vi flyttar inte till vårt hus förrän i slutet av sommaren och renoveringen kör vi inte igång förrän efter årsskiftet men jag kan inte sluta tänka på det. Hur jag skulle vilja ha det, färger, stil, möbler, möblering, vilket kök, vilka badrum, vilka golv.... oändliga valmöjligheter och tusen beslut att fatta - men såå kul. Vi kommer få det så fint! Och stora ytor! Alla tre barn kan få eget rum. Åh, vad jag längtar.
torsdag 28 februari 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar