torsdag 28 februari 2008

Läsperiod


Är inne i en läsperiod och har flera böcker på gång. En av dem är "Tillsammans är man mindre ensam" av Anna Gevalda. En feel-good-bok som man blir glad av. I alla fall hittills, har hunnit läsa drygt hälften.

Bild från adlibris.se

Inga kommentarer: