Är inne i en läsperiod och har flera böcker på gång. En av dem är "Tillsammans är man mindre ensam" av Anna Gevalda. En feel-good-bok som man blir glad av. I alla fall hittills, har hunnit läsa drygt hälften.
Bild från adlibris.se
resor :: foto :: inredning :: husrenovering :: och tankebubblor om lite allt möjligt
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar