Hemma idag med våra tre små gryn som alla har hög feber (influensa). Tycker så synd om dom. Och inget födelsedagsfirande blir det imorgon heller... :o(
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
resor :: foto :: inredning :: husrenovering :: och tankebubblor om lite allt möjligt
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar