På övervåning ska vi fixa till den befintliga öppna spisen och nere ska vi installera en braskamin.
fredag 16 november 2007
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
resor :: foto :: inredning :: husrenovering :: och tankebubblor om lite allt möjligt
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar