lördag 8 mars 2008

Uppåt väggarna...


...med färg ska det bli. Inför försäljningen av vår lägenhet här under våren ska vi fräscha till den lite, bla med att måla hallen vit, fixa lister, köksgolv... Vi vet vad vi har att göra helgerna framöver :o)



Bild från Beckers

Inga kommentarer: