söndag 23 mars 2008

Trappan



Eftersom vi ska ha ett mörkt trägolv på hela nedervåningen vill vi ha en vitmålad trappa med mörka trappsteg. Tanken är att vi ska renovera den befintliga trappan.

Inga kommentarer: