Har börjat packa för fullt, flyttat över våningssäng och dubbelsäng + en hel del annat till nya huset. Man och barn har dragit ut till skärgården där vi tillbringat hela sommaren för att njuta av de sista semesterdagarna. Själv har jag en kort paus bland flyttkartonger. Första rummet klarpackat, allt i barnens rum. Tre barn samlar på sig en del och då har vi rensat rejält... Det känns skönt att ha kommit igång ordenligt.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar