Förutom de tiotal kartonger vi flyttat över tidigare har jag nu packat 29 kartonger, slängt tre (än så länge) stora svarta sopsäckar med grejjer + en kasse med "el-saker" i grovsoprummet. Packat ihop en svart säck + fem vanliga papperskassar med kläder som vi ska skänka till Stadsmissionen. Jag har dessutom sorterat ett antal trådlådor med kläder som ska flyttas med. Phu! Jag är helt slut så denna korta paus i sällskap av en kall öl var välbehövlig :o)
måndag 4 augusti 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar